.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
25 درصد دستگیریها در مازندران ، در ارتباط با مواد مخدر است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت : حدود 25 درصد کل زندانیان مازندران در ارتباط با مواد مخدر دستگیر شده اند. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر،محمد اسماعیل امامزاده در حاشیه جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت : حدود 25 درصد کل زندانیان مازندران در ارتباط با مواد مخدر دستگیر شده اند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر،محمد اسماعیل امامزاده در حاشیه جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان  با بیان این مطلب افزود : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران 14 طرح و برنامه عملیاتی برای مبارزه با مواد مخدر به شورای هماهنگی این ستاد ارائه کرده است که رویکرد این طرح ها مخاطبان و نوجوانان هستند .

وی با اشاره به تامین هزینه طرحهای فرهنگی ارائه شده از سوی این اداره کل برای مبارزه با اعتیاد گفت : تا چند سال اخیر هیچگونه اعتبار فرهنگی برای مبارزه با اعتیاد تخصیص نیافته بود اما خوشبختانه از سال 83 اعتبارات مناسبی در این زمینه اختصاص یافته است .

امامزاده اجرای 200 برنامه و نمایش تاتر خیابانی در 34 شهر مازندران با موضوعات اعتیاد و برگزاری مسابقات 4 گزینه ای در نشریات استان را از برنامه های فرهنگی این اداره کل ذکر کرد و خاطر نشان نمود: با اجرای این 14 طرح پیشنهادی که 590 میلیون ریال هزینه خواهد داشت یقینا  در جامعه هدف اتفاق خوبی در زمینه مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر صورت خواهد گرفت .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.579 seconds.